tisdag 5 juni 2012

Svar från audionomen

Fick ett väldigt kort och koncist svar på mailet jag skickade audionomen i fredags. "Vi diskuterar detta när vi träffas nästa gång! Skickar kopia av detta till scanning!" (scanning - allt som mailas läggs till i Henrys journal) Vet inte riktigt hur jag ska tolka detta, försöker hon vara positiv och peppig eller är hon skitförbannad att jag ens vågar andas om andra alternativ? Lutar åt det senare med tanke på hennes sätt att undvika mina frågor förra gången. Tar med mig maken så är vi två iallafall.

Henry har fått nya insatser till hörapparaterna, de är mycket mjukare än de förra vilket skapar mindre rundgång. Dock är de svårare att sätta in och tydligen inte lika behagliga att bära. Det märks.... De plockas ut, dras itu och skakas periodvis väldigt mycket. Jag vet inte om det har något med byte av material att göra eller om det bara är en fas, kan dock konstatera att han inte fipplade med dem lika mycket när han hade de hårda insatserna.

Skickade iväg överklagan till förvaltningsrätten igår, nu är det utom min kontroll och allt jag kan göra är att avvakta och invänta deras yttrande. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar